Trening

Vježbanje u teretani za žene nakon 40+ - 1. dio

Vježbanje u teretani za žene nakon 40+ - 1. dio

20 veljača 2018

Kada uđemo u 40. na žalost priznali si ili ne naše tijelo počinje raditi protiv nas!

  • Naša energija slabi.
  •  Metabolizam se lagano usporava.
  •  Kosti postaju krhkije, slabije, sklonije prijelomima.
  • Hormoni nešto drugačije rade.
  • Koža nam gubi elastičnost.
  • Gubimo mišićnu masu, snagu i izdržljivost.

No........ Hoćemo li samo reći OK i pomiriti se s tim prirodnim stanjem ili ćemo se boriti protiv prirode koliko možemo, a MOŽEMO!!

 

 

 

Naravno, ne mislim da ćemo ignorirati naše godine i praviti se kao da nam je 20 godina. Naravno da ne.

  •  Prihvatit ćemo ih..
  • Pokrenut ćemo se..
  •  Živjeti ih....
  • Nastojati poboljšati iste.

 

Dakako nije isto da li ste tek:

  • Početnik
  • Srednje iskusni vježbač
  •  Napredni vježbač
  •  Ili oduvijek vrlo aktivan 

➡️No svi mi nakon 40. imamo gotovo isti problem kojeg sam spomenula na početku. Naravno u prednosti su osobe koje su na vrijeme poduzele i poduzimaju te zaštitne preventivne mjere, a to je FIZIČKA AKTIVNOST!!!

Krenimo od početnika vježbača osobe nakon 40+ godina! Moja preporuka je teretana. Vaša prva misao bit će da ćete se tu nabildati. Smijeh.....moje dame. Jer ako bi se koja i odlučila za to čekao bi ju gotovo nemoguć zadatak i posao.

No nije nemoguć- ja sam primjer. Ako i pomišljate na to dobro se raspitajte i razmislite koliko je to zahtjevno- JA ZNAM!!

 

 

 ➡️Kao početniku svakako bih vam preporučila da si uzmete stručnu osobu koja će vas naučiti pravilnoj izvedbi vježbi. Što je najvažnije jer ste došli po zdravlje i snagu, a ne po ozljede.

 

Nikada ne preskačite zagrijavanje!!

  • Zagrijavanjem podižete tjelesnu temperaturu tijela i pripremate tetive, mišiće i ligamente za rad.

 

TRENING SNAGE 

  • Ovdje je forma izvođenja na 1. mjestu.
  • Vježbe se izvode kontrolirano bez trzaja.
  • Opterećenje za početak nije bitno dok se ne savlada savršena tehnika. - Ne možemo si priuštiti ozljede.
  •  Došli smo ojačati tijelo za daljini tijek života.

 

➡️Kada savladamo tehniku vrijeme je lagano povećanje kilaže da aktivirate mišić.  Moje dame ne bojte se utega. Treningom snage povećat ćete mišićnu masu i zategnuti se. A tako ćete ubrzati metabolizam i istopiti višak masnog tkiva. Te tako postići lijepi..zdravi..zategnuti izgled. Treningom snage - utezima benefiti su veliki. Probajte!!!

 

KARDIO TRENING

➡️Osim što nam nakon 40+ slabi snaga, mišići, koža,kosti...... Slabe nam i naša pluća, srce, krvne žile. Zato je dobro nakon svakog treninga odraditi 20-30 minuta kardio treninga po želji. Hodanje na traci...orbitrek..bicikl...steper...

 

ISTEZANJE

Njime ćete poboljšati fleksibilnost i smanjiti rizik od povreda. Dovoljno je 10-tak minuta istezanja nakon treninga. Učinite nešto za sebe. Nikad nije kasno. Znate li da se vježbanjem oslobađa hormon sreće-serotonin... Stoga priuštite si osmjeh na lice ❤

 Vaša Goga !!!

Autor: Gordana Ević

WEB SHOP

Vrhunski i kvalitetni danski Bodylab dodaci prehrani; proteinella, bodylab, bodylab whey 100, bodylab bcaa, bodylab kreatin, bodylab zero topping, kikiriki čokolada crunch, bodylab kazein, bodylab bodymin, bodylab omega 3, vitamini

Izdvojeni proizvodi

Kupujte s povjerenjem

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje vaše kolačiće (cookies). Više informacija