Mršavljenje

3 razloga da izgubite masne naslage prije nego što izgradite mišiće

3 razloga da izgubite masne naslage prije nego što izgradite mišiće

05 veljača 2015

Ako ste kao većina muškaraca, onda vam ne bi smetalo nabacivanje dodatnih 2-5 kilograma mišića. Prije nego što počnete jesti još više proteina  i ubijati se teškim utezima, mi vam predlažemo da ozbiljno razmotrite vaše ciljeve.

Ako pokušavate izgraditi mišiće i nemate vitku liniju, preporučuje vam se da se fokusirate na gubljenje masnih naslaga prije nego što pokušate izgraditi mišiće. Imajte u vidu da većina muškaraca u prosjeku podcijeni postotak svoje tjelesne masnoće za najmanje 5%.

Donosimo tri jaka razloga zbog kojih bi prvo trebali izgubiti masne naslage, pa tek onda početi sa izgradnjom mišićne mase.

#1: Stjecanje još više sala

Stjecanje mišića bez stjecanja sala je vrlo težak pokušaj, čak i ako pažljivo brojite svaku kaloriju koju pojedete. Ako ne brojite kalorije, onda je to gotovo i nemoguće. Kako biste povećali mišićnu masu, vaša tijela moraju biti u anaboličkom stanju. Ako pokušavate izgraditi mišiće, vrlo je vjerojatno da ćete dobiti i malo sala..

Na primjer, recimo da ste visoki oko 1,75 m  i imate 84 kilograma, sa 15% tjelesne masnoće. Ako na kraju dobijete još 5 kilograma težine, to će značiti da ste stekli  oko 2,5 kilograma mišića i  2,5 kilograma sala. Vaš novi postotak tjelesne masnoće je 18%, što je ozbiljno blizu razine od 20%  tjelesne masti, koju definitivno ne želite imati. Ako ipak dođete do granice od 20% tjelesne masnoće, onda ćete morati izgubiti oko 9 kilograma sala bez gubljenja mišića, kako biste se spustili na 10% tjelesne masti, u kojem slučaju ćete imati savršeno tijelo za plažu.   

Većina muškaraca ima više nego dovoljno mišića kada dosegnu zrelost, a posebice  poslije nekoliko godina kvalitetnog dizanja utega i prehrane. Ako uzmemo ovo u obzir, većina muškaraca može dobro izgledati ako samo izgube malo sala, ali ne i mišića. Naravno, ovo je lakše reći nego učiniti, ali je ipak puno lakše nego graditi mišiće.

Ako imate oko 15% ili više tjelesne masnoće (što je vrlo vjerojatno), strogo vam se preporučuje da prvo radite na gubljenju masnih naslaga.

 #2: Izgledate veće ako ste vitki

Ako niste vitki, imate salo ispod kojega se kriju vaši teško zarađeni mišići, a ono što je još važnije je da te masne naslage sakrivaju pravi oblik vaših mišića.

Na primjer, mišići na vašim ramenima su zaobljeni mišići u obliku suze, i oni su uključeni u sve pokrete vuče i guranja. Ako na ramenima imate salo, onda će vaši mišići izgledati ravni i malo zaobljeni. Što su zaobljenija i vitkija vaša ramena, to ćete bolje izgledati. Kada možete vidjeti pravi mišić i njegov oblik, onda se stvara iluzija da je taj mišić veći nego što zapravo je. I

Dakle, što manji postotak tjelesne masnoće imate, vaš stas i mišići će izgledati mnogo veći nego kod osoba koje su iste veličine kao vi, ali koje imaju veći postotak tjelesne masnoće.

Zašto je ovo važno ako pokušavate izgradit mišiće? Pa, ako se malo stanjite, možda ćete primijetiti da već imate mišićnu masu koju toliko želite, samo što je ranije niste mogli vidjeti.

#3: Sami ćete znati koliko veći želite biti

Recimo da želite dodati oko 4-7 kilograma, da li znate koliko volumena 4-7 kilograma ima? Da li uopće imate ideju o tome kako će tih 4-7 kilograma izgledati ako ste odgovorili sa „da“ na prethodno pitanje?
U suštini, izgradnja prevelikih mišića je beskorisna osim ako ste profesionalni bodbuilder i ako sport kojim se bavite od vas to zahtijeva.
Bolji način izgradnje mišića je da izmjerite dijelove vašeg tijela i vidite da li postoje neka velika područja koja zahtijevaju poboljšanje. Na primjer, možete saznati da je većina dijelova vašeg tijela na solidnoj razini za vašu visinu, ali je mali opseg prsa vaš jedini problem. Sada zasigurno znate da možete poboljšati opseg vaših prsa i leđa, ali da ne morate toliko naporno raditi na drugim dijelovima tijela.

Poslije mjerenja nekih dijelova tijela, možete doći do saznanja da biste trebali povećati vaše listove i butine za oko 2,5 centimetra. Ovakva mala promijena u samo nekoliko mišića će biti prevedena u dobivanje najviše 1 kilograma cjelokupne tjelesne težine. Glavna ideja je da možda i ne trebate izgraditi onoliko mišićne mase koliko mislite da trebate.

WEB SHOP

Vrhunski i kvalitetni danski Bodylab dodaci prehrani; proteinella, bodylab, bodylab whey 100, bodylab bcaa, bodylab kreatin, bodylab zero topping, kikiriki čokolada crunch, bodylab kazein, bodylab bodymin, bodylab omega 3, vitamini

Izdvojeni proizvodi

Bodylab CLA

Bodylab CLA

91 kn
140 kn (-35%)
Bodylab Omega 3

Bodylab Omega 3

76 kn
95 kn (-20%)

Kupujte s povjerenjem

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje vaše kolačiće (cookies). Više informacija